محصولات بادی اینتکس، تخت خواب بادی تشک بادی چادر مسافرتی جکوزی بادی

تعرفه تبلیغات در سایت

وان بادی حمام بیضی

وان بادی محصولی از شرکت اینتکس می باشد که برای کودکان طراحی شده است. این کالا دو منظوره بوده و به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده است. حجم کوچکی دارد، دیواره ها به صورت شیشه ای بوده و کف آن دارای طرحی از ماهی های فانتزی می باشد که باعث شده کودکان را به خود جذب کند .

درباره ی مشخصات ظاهری به طول 168 ، عرض 107 و ارتفاع 46 سانتی متر میتوان اشاره کرد . وزن بسته بندی 2.5 کیلوگرم و حجم آب وان 237 لیتر میباشد ، جنس آن از پی وی سی بوده و کف به صورت ساده و غیر بادی می باشد. دریچه تخلیه آب در کف محصول قرار گرفته، وان بادی به واسطه ی یک پمپ باد پر می شود .

این وان بادی قابلیت نصب در حمام را دارد، برای جمع آوری نیز کافیست دریچه های باد را باز نمایید تا هوا کاملا خارج شود .

نویسنده : intexsite بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:17

استخر بادی ماندارین 

یک محصول خانوادگی زیبا از شرکت اینتکس ، که مناسب سنین بالای سه سال است و قابلیت نصب در هر مکانی مانند تراس ، حیاط ، پشت بام و .. را دارد .این کالا دو منظوره بوده و به صورت استخر آبی و استخر توپ قابل استفاده شده است.

استخر بادی

درباره ی مشخصات ظاهری کالا میتوان به رنگ نارنجی زیبا ، طول 225 ، عرض 147 ، ارتفاع 46 و ضخامت دور تا دور بدنه که 23 سانتی متر است اشاره نمود.

وزن بسته بندی 4 کیلو گرم است که همین امر باعث حمل آسان میشود. جنس کار از وینیل بوده و استخر گنجایش 519 لیتر آب را دارد . دریچه تخلیه نیز در کف کار قرار گرفته است .همچنین  یک برچسب تعمیر موقت برای رفع مشکلات احتمالی وجود دارد و این محصول به سادگی توسط یک پمپ باد پر میشود .

نویسنده : intexsite بازدید : 182 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:16

 

یک استخر خانگی با ابعاد مناسب که قابل استفاده برای تمام اعضای خانواده میباشد ، در طراحی این محصول یک عدد صندلی تعبیه شده  و دارای یک دسته به شکل نیم دایره است که اگر شلنگ آب به آن متصل شود همانند یک آبپاش عمل میکند .

قبل از نصب و آبگیری حتما به این نکته توجه نمایید که استخر روی سطح صاف قرار بگیرد .

این مدل به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده است.

نویسنده : intexsite بازدید : 156 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:15

یک تخت دو نفره با رنگ سورمه ای ازکمپانی مطرح اینتکس میباشد .

این کالا یکی از ارزانترین گزینه های شرکت است که با قیمتی بسیار مناسب عرضه میشود ، یکی از مزایای این محصول داشتن پمپ برقی متصل به بدنه است و همین باعث میشود فضایی اضافه برای قرار دادن پمپ اشغال نشود .

از این تخت برای کمپینگ یا حتی اقامت در هتل میتوان استفاده کرد ،همچنین دارای کیسه حمل و نقل بوده که بسیار مفید واقع شده است .

نویسنده : intexsite بازدید : 203 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:14

چادر هلال احمر

چادر هلال احمر در ایران طرفداران بسیاری دارد که از دلایل آن میتوان به پارچه برزنتی و ارتفاع مناسب، پوشش دوم، کیف حمل و نقل و میخ نگهدارنده اشاره کرد. این محصول دارای ابعاد 12 نفره میباشد، همچنین دارای طناب نگه دارنده و پایه های آهنی برای مقاومت در برابر وزش باد است. پوشش آن ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل جلوگیری میکند. باز و بست آسان از ویژگی دیگر این چادر میباشد.

نویسنده : intexsite بازدید : 223 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:13

یک فلامینگو با رنگ صورتی که دارای طراحی منحصر به فرد در ظاهر و بدنه میباشد به طوریکه هر بیننده ای را جذب میکند .

از امکانات این محصول میتوان به دو دستگیره برای کمک به  تعادل شخص و یک جا لیوانی برای قرار دادن نوشیدنی اشاره کرد.

یک شناور کاملا زیبا و جادار که کودکان و بزرگسالان برای تفریح و عکاسی میتوانند از آن استفاده کنند و لحظات خاطر انگیزی را رقم بزنند .

نویسنده : intexsite بازدید : 226 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:12

ایا به عنوان یک پدر و مادر اگاه چیزی از فواید شنا و ابتنی برای کودکان می دانید ؟

اگر بدانید اب بازی برای کودکان چه مزایایی دارد حتما از خرید یک مجموعه ی ابی برای کودک دلبندتان غافل نمیشوید .

اب بازی میتواند باعث تعادل قدرت فکر و جسم کودک شود و حرکات هماهنگ در شنا کردن باعث رشد عضلات و مهارت های کودکان میشود.

این پارک ابی دارای دو حوضچه ی مجزا ، سرسره ، چند توپ بازی ، حلقه های قابل انعطاف و ابپاش میباشد و با توجه به رنگ جذابش قابل استفاده برای دختران و پسران خردسال میباشد .

فروشگاه اینتکس عرضه کننده ی عنواع پارک های ابی در سایز و طرح های متفاوت میباشد .

نویسنده : intexsite بازدید : 195 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:11

چادر مسافرتی

کمپینگ میتواند یک فعالیت مهیج و سرگرم کننده برای تمام افراد و در تمامی رده های سنی باشد اما  اگر از وسایل مناسب و درستی استفاده شود. یکی از مهمترین ابزارها در سفر استفاده از چادر است .

 یک چادر مسافرتی  مناسب دارای ویژگی های کلیدی میباشد که در این مطلب ما به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.

1.سازگاری با آب وهوا

2.تهویه هوا

3.وزن چادر

4.راحتی باز و بسته شدن چادر

برند اف ای تی توانسته تمامی این ویژگی ها را در یک محصول جمع آوری کند، این محصول علاوه بر دارا بودن ستون های فلزی و مقاوم با اضافه کردن سایه بان جهت جلوگیری از از اشعه های مضر آفتاب امکان راحتی را برای افراد تا چند برابر افزایش میدهد.

از بهترین ویژگی این چادر میتوان به اتوماتیک بودن محصول اشاره کرد که بدون نیاز به فشار فیزیکی میتوان آن را باز بسته نمود.

نویسنده : intexsite بازدید : 190 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:09

وقتی یک نوزاد قراره به جمع خانواده اضافه بشه قبل از تولد همه سعی میکنن امکانات مورد نیاز مثل لباس ، تخت ، کمد و .....برای نو رسیده رو فراهم کنن .

تشک تعویض هم یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز هست ولی شاید یک تشک بادی که بتونید به راحتی با خودتون حمل کنید و  دارای برند هم باشه کمتر به ذهن کسی رسیده باشه ، اکثر تشک های تعویض نوزاد فاقد ارتفاع و برامدگی هستن ولی این محصول اینتکس از دو طرف دارای برجستگی هست که مانع افتادن نوزاد میشه و کودک کاملا احساس  راحتی روی آن داره و هر زمانی هم که خواستید میتونید باد محصول رو تخلیه کنید تا حجم کمتری اشغال کنه .

نویسنده : intexsite بازدید : 234 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:09

تخت خواب فلزی

اگر به دنبال محصولی هستید که به آسانی باز و بسته شود و بتوانید به راحتی آن را باد کرده و استفاده کنید میتوانید بر روی این تخت خواب فلزی حساب کنید. از ویژگی های آن میتوان به تشک بادی، کیسه خواب، پارچه برزنتی، استیل ضد زنگ، پایه های مقاوم و وزن سبک آن گفت. از آن میتوان در سفر، خانه، ویلا و آفرود و محل کارتان استفاده کنید. این کالا تحت لیسانس امریکا میباشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

نویسنده : intexsite بازدید : 206 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:08

آلاچیق پیش ساخته 3X3

اگه به دنبال محصولی هستید که برای تفریح در کنار خانواده از آن استفاده کنید ما به شما این آلاچیق از پیش ساخته را پیشنهاد می کنیم. این کالا از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از نوعی برزنت مقاوم ساخته شده تا در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. به راحتی نصب و جمع می شود و قابلیت آن را دارد تا به زمین پیچ شود که این کار معمولا برای پارک اتوموبیل مناسب است.

نویسنده : intexsite بازدید : 179 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:06

کوله کوهنوردی 65 لیتری

علاقه مندان به ورزش کوهنوردی باید کوله ای داشته باشند که بتوانند تمامی تجهیزات خود را در آن جا دهند. این محصول کاملاً حرفه ای 65 لیترفضای وسیع داخلی دارد و قابلیت حمل بسیار آسان با دو بند، یکی دیگر از ویژگی های آن است. می توانید در صورت کثیف شدن آن را شستشو دهید. این محصول ساخت شرکت بست وی می باشد و جدیدترین استانداردهای به روز امریکا و اروپا در ساخت آن اعمال شده است.

نویسنده : intexsite بازدید : 174 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:05